Skontaktuj się z klientem za pomocą profesjonalnego telemarketera. To rozwiązanie ma szereg zalet, które musisz poznać. Przedstawiamy aż siedem korzyści dla Twojej firmy, które wynikają z wdrożenia strategii telemarketingowej. Poznaj je odrobinę bliżej!

Profesjonalne podejście do klienta

Zamiast osobiście kontaktować się z potencjalnymi klientami, możesz zdecydować się na skorzystanie usług profesjonalnego telemarketera, który po zapoznaniu się ze wszystkimi wytycznymi, fachowo zajmie się tym zagadnieniem.  To także idealne rozwiązanie do nawiązywania połączeń ze stałymi konsumentami, którymi chcesz na przykład przedstawić nową ofertę.

Oszczędność czasu

Nie musisz wykręcać wszystkich numerów lub zlecać tego Twojemu pracownikowi. Pracownicy mogą zająć się swoimi codziennymi obowiązkami, za które są odpowiedzialni. To zawodowy i doświadczony telemarketer będzie kontaktować się z osobami lub firmami, które wyznaczysz.

Sprzedawaj na odległość, aby zwiększyć obszar działania

Jeżeli prowadzisz biznes lokalny, możesz znacznie zwiększyć sprzedaż poprzez telemarketing. Nie musisz osobiście kontaktować się z potencjalnymi klientami, wystarczy zadzwonić. Następnie badaj efekty i sprawdź, czy wdrożona strategia poszerzania sprzedaży jest wydajna. Widzisz, jakie to proste?

Umawianie spotkań

Chcesz spotkać się z klientem, kontrahentem lub partnerem? A może jest ich kilku? Przestań marnować czas na wykonywanie połączeń i rozmowę – lepiej w tym czasie zająć się czymś bardziej priorytetowym. Umawianie spotkań zlecisz doświadczonemu telemarketerowi.

Pomoc stałym i nowym klientom

Telemarketer w pewnym stopniu może pełnić rolę pomocy technicznej, jeśli umówicie się na takie warunki. Wówczas osoba odbierająca oraz wykonująca połączenia będzie sprawnie udzielać odpowiedzi na pytania stałych, oraz nowych klientów. Dodatkowo posłuży dobrą radą, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

Osiąganie lepszych wyników sprzedażowych

Jeżeli nie masz doświadczenia w telemarketingu, podobnie jak Twoi pracownicy, lepiej zlecić to zagadnienie komuś z zewnątrz. To nieduży koszt, który dodatkowo może pozytywnie wpłynąć na wyniki sprzedażowe. Kontakt z kontrahentami poprzez wykwalifikowanego specjalistę jest znacznie lepszy niż samodzielne próby, które mogą tylko zakończyć się fiaskiem.

Lepszy wizerunek firmy

Wszystkie rozmowy prowadzone są przez telemarketera o przyjemnym głosie, z perfekcyjną dykcją. To specjalista, który wie, jak poprawnie porozmawiać z potencjalnym klientem. Chwila konwersacji, kilka odpowiedzi na ewentualne pytania, przedstawienie szczegółów, a to wszystko w przyjaznej atmosferze. Osoba trzymająca słuchawkę z pewnością będzie mieć poczucie, że kontaktuje się z profesjonalną firmą, której można zaufać.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Directan.