Auto poleasingowe wybierane jest przez coraz większą liczbę osób. Wpływ ma na to przede wszystkim wzrost popularności leasingu w Polsce. Widać zdecydowany trend, jeśli chodzi o zawieranie umów leasingowych.

Auto poleasingowe wybierane jest przez coraz większą liczbę osób. Wpływ ma na to przede wszystkim wzrost popularności leasingu w Polsce. Widać zdecydowany trend, jeśli chodzi o zawieranie umów leasingowych. Coraz więcej osób decyduje się korzystać z leasingu, zwracając przede wszystkim uwagę na korzyści podatkowe i możliwość spłacania rat w formie wielomiesięcznej umowy, zamiast konieczności jednorazowego płacenia całej wartości samochodu.

Auto poleasingowe – atuty

Auto poleasingowe ma kilka poważnych atutów, które w dużej mierze wpływają na to, że coraz więcej osób decyduje się na jego zakup. Są to przede wszystkim aspekty związane z eksploatacją. Auto poleasingowe było zazwyczaj używane przez okres 2-4 lat. Wbrew obiegowej opinii nie korzysta z niego wyłącznie dostawca, robiący każdego dnia kilkaset lub kilka tysięcy kilometrów. To przede wszystkim samochody służbowe, z których korzystają menedżerowie i dyrektorzy wysokiego szczebla.

W efekcie samochody te nie są nadmiernie wyeksploatowane. Często posiadają rozsądny przebieg i co najważniejsze – udokumentowaną historię użytkowania, dostępną w książęce serwisowej. Co więcej, samochód poleasingowy serwisowany jest wyłącznie w ASO, co daje gwarancje najwyższej jakości i spokój przez cały okres eksploatacji.

Dla kogo auto poleasingowe?

Tak naprawdę dla każdego. Aktualnie możemy znaleźć tak wiele modeli samochodów wysokiej klasy w rozsądnych cenach, że z pewnością każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Wystarczy uważnie śledzić licytacje, aukcje i serwisowe oferujące samochody poleasingowe. Większość z nich posiada bardzo bogate interfejsy, wyposażone w liczne filtry, które znacznie ułatwiają proces wyszukiwania samochodu.

Warto pamiętać o tym, aby skrupulatnie czytać opisy aukcji. Część z nich może być bowiem dedykowana wyłącznie osobom posiadającym działalność gospodarczą. Część z nich może z kolei posiadać jeszcze inne bariery wejścia (np. wiarygodność na portalu).