Myśląc o inwestycji w działania marketingowo – reklamowe nierzadko zastanawiamy się nad tym, by celować w formę nie dość że niedrogą, to do tego jeszcze dość skuteczną. Czy roznoszenie ulotek reklamowych nie wpisuje się w tę ideę doskonale? Ulotki pozostają wciąż bardzo popularną formą reklamy. Sprawdźmy, jak mogą się prezentować.

Najpopularniejsza forma ulotek

Myśląc o roznoszeniu ulotek reklamowych myślimy głównie o tym, by móc postawić na jeden z trzech rodzajów ulotek. Mowa o drukach bezadresowych, adresowych oraz naręcznych. To najpopularniejsze i wciąż najchętniej wybierane formy reklamy ulotkowej. Zanim jednak zdecydujemy się konkretnie na którąś z nich, warto co nieco wiedzieć o każdej. Dlaczego? Choćby po to, by móc podjąć jedną z najsłuszniejszych decyzji co do inwestycji w ich wybór.

Bezadresowo i niepersonalnie

Roznoszenie ulotek reklamowych bezadresowych wiąże się z dość tanim kosztem ich wytworzenia i kolportażu, jednak minusem może być pozbawienie ich personalizacji. Tym sposobem seryjnie produkowane ulotki trafiają najczęściej do skrzynek pocztowych i wysyłane są wszędzie tam, gdzie znajduje się dość szerokie grono osób potencjalnie zainteresowanych daną ofertą.

Z adresami, ale nieco trudniej

Ulotki będące drukami adresowymi są już nieco bardziej dopasowane do potrzeb konkretnych odbiorców. Trudność polega jednak na zdobyciu danych adresowych potencjalnych adresatów. I tu bez współpracy z firmą specjalizującą się w roznoszeniu ulotek reklamowych nie ma mowy o powodzeniu akcji reklamowej na szerszą skalę. Dlatego też w tej kwestii warto zaufać specjalistom z doświadczeniem. Tylko oni będą mogli działać w pełni legalnie, a przez to ich zleceniodawcy z czasem będą mogli jedynie mnożyć zyski.

Ulotki do rąk własnych

Oczywiście roznoszenie ulotek reklamowych może przybierać też formę absolutnie bezpośrednią. I wówczas ulotki rozdawane są w ściśle określonych miejscach, ze wskazaniem „do rąk własnych” potencjalnego odbiorcy. Tutaj warto zaufać specjalnie przeszkolonym osobom, które o skutecznym roznoszeniu ulotek wiedzą wszystko.